Diete

Publiciatate



Dieta cu banane

Data adăugării: 2010-11-04 08:23:05
Adăugat de: Hristina
Autor: -

Dieta cu banane de dimineață este una dintre cele mai eficiente modalităţi pentru a vă ajuta de a avea un succes în programul de pierdere în greutate. Spre deosebire de multe alte diete extreme, aceasta este o dietă simplă, cu succes şi fără stres. Dacă duce-ți un stil de viață foarte ocupat sau pur şi simplu nu doriţi să cheltuiţi o mulţime de timp în sala de sport, dieta cu banane vă oferă o modalitate foarte bună de a scăpa de câteva kilograme suplimentare.

Ce ai voie să consumi în timpul dietei

Dieta cu banane de dimineață nu înseamnă că va trebui să substitui mesele drastic cu banane toată ziua. Aceasta dietă se bazează pe ideea simplă de a consuma banane doar la micul dejun, însoţite de un pahar cu apă la temperatura camerei. Puteţi mânca câte banane doriţi, până când vă simţiţi pline.

Un alt aspect important este faptul că puteţi mânca orice pentru restul zilei, dar asiguraţi-vă că nu mâncaţi nimic după ora 20.
Vorbind despre restricţii, există doar câteva lucruri pe care ar trebui să le evitați, cum ar fi deserturile şi produsele lactate, doar un singur lucru: deserturile trebuie să fie evitate pentru a creşte şansa de a pierde în greutate mai repede şi mai sănătos. Nu există restricții cu privire la cină.

Ultimul element cheie al acestei diete este de a merge la culcare înainte de miezul nopţii şi să dormiți suficient pentru a da corpului binemeritata odihnă ca să ajute la buna funcţionare a organismului dumneavoastră, pentru a vă menţine sănătatea .
Bananele au între 72-135 de calorii și 10-20 de grame de zahăr, raportat la dimensiune. Chiar și așa, bananele au câteva fibre, alimentele care au carbohidrați dacă sunt consumate proaspete după câteva ore vor conduce la foame. Ca să nu se întâmple asta, poți să amesteci o banană cu câteva cuburi de gheață și iaurt cu puține grăsimi (150 de calorii și 12 grame de proteine) pentru un amestec delicios și nutritiv.

Ca să-ți simți stomacul plin, consumând totuși puține calorii, axează-te pe alimente sănătoase bogate în apă și fibre cum ar fi: fasole, supe, legume și fructe. Asigură-te că incluzi în meniu proteine slabe (iaurt cu puține grăsimi, carne slabă, ouă, nuci) pentru a potoli foamea.

De ce funcționează această dietă?

O teorie sugerează că enzimele din banane ajută digestia să devină mult mai rapidă.

O altă teorie susține că bananele conțin un anumit tip de fibre care te ajută să te simți sătulă, plină și în plus, ajută la arderea grăsimilor. Acestea se găsesc în alimentele bogate în carbohidrați cum ar fi: bananele verzi, cartofi, cereale și fasole, dar numai când le servești reci. Acestea rezistă digestiei, în intestinul subțire, acolo unde durează o mare parte din digestie, trecând mai apoi in intestinul gros.
Studiile au arătat că, fibrele care nu pot fi digerate pot bloca transformarea unor carbohidrați, dar chiar și așa, bananele conțin cantități mici de fibre. Bananele conțin între doua și patru grame de fibre. Pentru a fi considerate o sursă bună de fibre aceste fructe ar trebuie să aibă între 3 și 9 grame de fibre la fiecare la o porție.

Așa cum probabil știi, o dietă echilibrată este întotdeauna metoda cea mai sănătoasă prin care poți pierde în greutate, deoarece într-o alimentație corectă trebuie să-și facă loc deopotrivă: fructe, legume, carne, produse lactate și cereale. Îmbinând toate acestea într-un mod inteligent îi oferi organismului tău nutrienții necesari unei bune funcționări.

Vizualizări: 1680

Comentarii:


Adăugaţi comentariu:

Introduceţi suma ciferelor