Diete

Publiciatate



Nu vei slăbi niciodată mâncând așa ceva!

Data adăugării: 2010-11-25 16:06:25
Adăugat de: Hristina
Autor: -

Iarna nu a venit încă, dar ți-ai promis solemn că luna asta îți vei stabili un program de slăbire. Numai că zilele friguroase și ploioase îți taie tot avântul. Și inevitabil, te reîntorci la obiceiurile vechi. Printre care și dieta plină de alimente care nu fac altceva decât să te îngrașe și mai mult. Ce putem face pentru tine este să-ți spunem ce trebuie să arunci din frigider mai întâi și mai întâi.

Adevărul e că, potrivit experților, nu există alimente “rele”. Doar câteva înghițituri din cele mai bogate în calorii alimente nu pot face prea mult rău. Dar, în mod sigur există unele mai rele decât altele. Iar când le consulți tabelul nutrițional, amintește-ți că adulții au nevoie de mai puțin de 2.000 de calorii, 65 grame de grăsimi și 20 grame de grăsimi saturate pe zi.

1. Macaroanele cu brânză
Este o mâncare preferată atât de adulți, cât și de copii. Dar poate face dezastre pentru dieta ta. O porție de macaroane cu brânză are, în medie, 300 de calorii, 25 de grame de grăsime și 10 grame de grăsimi saturate. Numărul caloriilor creste însă dacă adaugi ingrediente precum carne sau cârnați.

Dacă nu poți renunța la paste, încearcă să folosești ingrediente degresate și caută rețete care se bazează pe legume.

2. Supele-cremă
Supele calde sunt, în general, hrănitoare. Dar atunci când sunt îmbogățite în special cu smântână, numărul caloriilor crește. De asemenea, ele tind să fie încărcate în sodiu. Și pe măsură ce le amesteci cu biscuiți sărați sau brânză, cantitatea de sodiu crește și mai mult. Iar această substanță este una dintre principalele responsabile pentru retențiile de apă din organism.

Alege supele pe bază de legume și consumă-le în combinație cu salate sau pâine din cereale integrale.

3. Prăjiturile cu brânză
Prăjiturile cu brânză sunt, de obicei, încărcate cu multe grăsimi. Numai una singură, dacă mai conține și ciocolată poate avea până la 1.000 de calorii, 70 de grame de grăsimi și 35 de grame de grăsimi saturate. Cel mai bine ar fi să renunți la aceste deserturi pline de calorii și să-ți satisfaci nevoia de dulce cu un fruct ori cu ciocolată neagră.

4. Tocănițele cu carne de vită, cârnați sau brânză
Dacă le prepari singură, cu cantități mici de carne slabă, multe legume și foarte puțină brânză, pot fi destul de hrănitoare și sățioase. Dar dacă le comanzi sau le mănânci în oraș, ai mare grijă. O porție poate avea până la 750 de calorii, 35 de grame de grăsimi și 15 grame de grăsimi saturate.

5. Cartofii prăjiți
Din păcate, multe persoane consideră că nu are nici o importanță dacă adaugă la masă și o porție de cartofi prăjiți. Dar aceștia sunt foarte bogați în grăsimi, calorii și sare. Mai ales dacă îi mănânci în oraș!

Așa că dacă vrei și garnitură, alege mai bine o salată sau orice altceva pe bază de legume și care nu este prăjit în ulei.

6. Foietajele cu frișcă sau înghețată
Mai ales în această perioadă, sunt preferate. Dar umpluturile dulci și frișca sau înghețata de deasupra le fac super-bogate în calorii.

O felie de plăcintă cu cremă de nucă de cocos, spre exemplu, poate avea până la 700 de calorii, 32 de grame de grăsime și 23 de grame de grăsime saturată, iar o plăcintă cu mere 1.200 de calorii, 53 de grame de grăsimi și 23 de grame de grăsimi saturate. Adică aproape echivalentul numărului total de calorii de care avem nevoie într-o zi.

Vizualizări: 2493

Comentarii:


Adăugaţi comentariu:

Introduceţi suma ciferelor