Diete

Publiciatate



10 alimente minune care te ajută să îți păstrezi silueta în anotimpul rece

Data adăugării: 2010-12-06 18:20:07
Adăugat de: Hristina
Autor: -

Bunicile noastre considerau că este natural să se îngrașe puțin peste iarnă, dar noi fetele moderne știm că, indiferent de sezon, trebuie să avem grijă să mâncăm sănătos și să ne menținem o siluetă armonioasă. Chiar dacă oferta de fructe și legume nu mai este atât de variată, iată zece alimente pe care le poți consuma oricând în anotimpul rece și care te vor ajuta să te menții energică și frumoasă.

1. Portocala - O portocală de dimensiuni medii acoperă aproape în totalitate nevoia corpului tău de vitamina C. În plus, portocala are o cantitate notabilă de fibre de bună calitate, îți stabilizează glicemia și reglează tranzitul intestinal.

2. Somonul - Proaspăt sau congelat, somonul este bogat în omega 3, care îți protejează inima și îți dă energie. Grăsimile furnizate de somon se ard ușor, spre deosebire de alte tipuri de grăsimi și în plus ameliorează felul în care celulele utilizează compușii din zahăr.

3. Varza roșie - Această legumă savuroasă poate să îți însoțească orice prânz. Este delicioasă alături de un grătar de pui, sau de curcan și are puține calorii.

4. Para - Deși multe persoane preferă merele, para are și ea multe beneficii. Prin conținutul bogat de vitamina C și E, para nu numai că te ajută să îți păstrezi silueta, dar e și un aliment esențial pentru frumusețea tenului.

5. Spanacul - O salată delicioasă de spanac și alte legume poate constitui o cină foarte sănătoasă și benefică pentru silueta ta. Deși pare greu de crezut, spanacul este și foarte sățios așa că nu riști să ți se facă foame pe la 11 noaptea.

6. Ceapa - Nu numai că dă aroma oricărei mâncări și este foarte sănătoasă, dar este și indicată în alimentația persoanelor obeze sau celor aflate la dietă deoarece reduce cantitatea de grăsime din sânge.

7. Curcanul - Carnea de curcan este foarte săracă în grăsimi dar bogată în proteine. Dacă ești la dieta, sau doar vrei să îți menții silueta, carnea de curcan nu trebuie să lipsească din alimentația ta.

8. Andivele - Sunt făcute în principal din apă și fibre, ceea ce ajută la reglarea tranzitului. Pentru că au foarte puține calorii poți mânca oricâte vrei. În plus, andivele dau savoare oricărei salate.

9. Kiwi- Este foarte bogat în vitamina C, de care ai nevoie din belșug iarna, dar și în fibre. Pentru că este un fruct care ajută la o bună digestie, este și un aliat al siluetei tale.

10. Dovleacul - Chiar și copt, dovleacul e foarte bogat în fibre și vitamine. Datorită conținutului său ridicat de apă, te ajută să ai o digestie bună și poate fi și un excelent diuretic.

Vizualizări: 2405

Comentarii:


Adăugaţi comentariu:

Introduceţi suma ciferelor