Diete

Publiciatate



Dieta grupei sanguine 0 (I)

Data adăugării: 2010-12-25 17:01:26
Adăugat de: Hristina
Autor: -

Grupa 0 (I) este cea mai veche grupă de sânge care a existat pe pământ. Ea s-a format când oamenii „preistorici” erau vânători și nu cultivau pământul, de aceea și alimentația lor este constituită predominant din carne, pește, lactate fermentate, fructe și vegetale crescute spontan (necultivate).

Pentru a slăbi, cei care aparțin grupei sanguine 0 (I) trebuie să utilizeze o dietă de tip proteic, care prevede consumul de carne de vițel și vită, miel sau capră. Sunt admiși tot felul de pești de mare, mai ales cei de culoare albastră, care sunt bogați în grăsimi benefice circulației sangvine. În schimb, trebuie limitate cerealele, care sunt dificil de asimilat; este indicată doar pâinea din cereale mixte (integrală, graham), în cantități mici.

Mâncăruri adecvate grupei 0 (I)

Carne: de preferat cea de vită, vițel, capră, miel sau, în general, toate cărnurile slabe;
Pește: toate felurile de pește, în particular cei de ape reci, care conțin substanțe care activează circulația sanguină; alge marine și fructe de mare;
Verdețuri: broccoli, ardei, varză, spanac, cicoare;
Fructe: prune, smochine, fructe de pădure, mere, pere, harbuz;
Arome: curry, pătrunjel.
Băuturi: ceai roșu.

O băutură benefică pentru grupa sanguina 0 (I) este ceaiul roșu sau bogat în vitamina C, obținut din frunze particulare de acum milioane de ani.

Micul dejun (pentru toate zilele)
- 2 felii de pâine intermediară (neagră, graham);
- 2 lingurițe de gem de prune fără zahăr (marmeladă);
- O ceașcă de ceai roșu (fructe de pădure s.a.).

Gustări (3 pe zi): 2 felii de ananas proaspăt sau 3 prune; o ceașcă de ceai roșu; 3 nuci.

Luni:

Prânz: 200 g pește la cuptor cu ardei, 200 g broccoli în aburi;
Cină: 150 g carne de vițel la grătar, 200 g spanac fiert, 3 prune;

Marți:

Prânz: 150 g pește (somon) și 200 g spanac fiert în aburi;
Cină: 150 g escalop de vițel prăjit în tigaie, cu ulei de măsline și zeamă de lămâie, 200 g ardei la cuptor și o cupă de fructe de pădure cu suc de lămâie;

Miercuri:

Prânz: 150 g carne de vițel cu praz (felii crude) și 150 g dovleac în aburi cu oțet balsamic;
Cină: 150 g pește, salată de varză cruda și oțet, un măr;

Joi:

Prânz: 200 g merluciu la vapori, 200 g varză la tigaie cu oțet și file de pește (șprot);
Cină: 150 g carne de capră (sau miel) prăjită pe grătar, 200 g spanac fiert, o cupă cu fructe de pădure și zeamă de lămâie;

Vineri:

Prânz: 150 g carne de vițel cu mazăre (180 g) și suc de roșii;
Cină: 150 g pește (merluciu), 200 g salată de varză și 3 prune;

Sâmbătă:

Prânz: 180 g file de pește la vapori, cu usturoi și pătrunjel, 200 g broccoli și spanac în aburi, o pară;
Cină: frigărui preparate din 150 g carne vițel cuburi și ardei gras galben și roșu, 200 g salată verde cu suc de lămâie, un măr;

Duminică:

Prânz: 120 g friptură de miel, ardei roșii și galbeni copți;
Cină: 80 g orez integral cu 50 g mazăre, 150 g pește (șprot) marinat cu pătrunjel și un castronel cu fructe de pădure stropite cu lămâie.

Vizualizări: 2628

Comentarii:

Comentariul a fost adăugat de: vica
Data: 2011-12-04 20:01:23


,,,,,


Adăugaţi comentariu:

Introduceţi suma ciferelor