Diete

Publiciatate



Regimul alimentar care îți garentează o siluetă perfectă și o sănătate de fier! Află care este aceasta

Data adăugării: 2016-04-15 14:48:34
Adăugat de: Hristina
Autor: perfecte.ro

Nu numai dragostea, ci și frumusețea trece prin stomac. Așa că înarmează-te cu voință și adoptă cîteva reguli pentru a ajunge la greutatea optimă!

Mănîncă puțină carne sau chiar deloc!
N-ar strica să uiți de obiceiurile culinare ale familiei care își umplea frigiderul de carne mai ales în sezonul rece! Nu numai că nu este cool să te înfrupți din bietele animale, dar îți pregătești corpul pentru ce e mai rău. Cancer de colon. Cancer de pancreas. Cancer de stomac. Te-am sperita deja? Ei bine, află că toate apar din cauza consumului de carne roșie. Așa că urmează sfaturile specialiștilor (de data asta chiar sunt de aceeași părere) și uită de șuncă, pateuri, chifteluțe și cîrnăți. Mai mult, vei proteja planeta și natura pentru că animalele mănîncă și poluează atît de mult cît nici nu-ți imaginezi. Fă-ti curaj și consumă de maximum două ori pe săptămînă pește și pui. Completează dieta cu fasole și ciuperci!

Nu consuma lichide hipercalorice!
În această categorie intră sucurile dulci, frappe-urile, cafelele cu lichior etc. Dacă le preferi apei sau deserturilor solide, te vei îngrășa garantat. Așa că pleacă urechea la sfaturile cercetătorilor de la universitatea Purdue din Louisiana care au demonstrat clar că băuturile cu multe calorii creează terenul perfect pentru acumularea grăsimilor în organism. Nu numai că bei hipercaloric, dar nu vei avea nici un fel de problemă în a mînca mult pe tot parcursul zilei. Pentru că pur și simplu nu consideri că prin lichide ai comis un abuz. Așa că ai grijă să nu-ți lipsească apa plată, ceaiul verde și cafeaua, singurele băuturi permise!

Ferește-te de brînză!
Dacă citești cu atenție etichetele din supermarket sau meniurile din restaurante, vei descoperi că brînza este vedeta ingredientelor. De ce? Simplu. Dă un gust atît de bun salatelor, semipreparatelor, supelor și senvișurilor, încît nu mai este nevoie de bucătari pricepuți în bucătărie. Așa că atenție maximă chiar și la salate pentru că brînza le triplează numărul de calorii. Pentru a-i savura totuși gustul, alege cîteva lingurițe de parmezan ras sau puțină brînză de capră.

Alege gustările sănătoase!
Despre floricele, chipsuri și napolitane ai auzit numai lucruri negative. În schimb, înlocuiește-le cu porții mici de legume, semințe si fructe. S-a dovedit științific faptul că gustările mici și dese reduc cu 30 la sută aportul caloric pe tot parcursul zilei. Așa că dă o fugă la magazinele naturiste, fă-ți provizii de alune, migdale, semințe de floarea sorelui fără coajă (evident neprăjite) și fă-ți ziua gustoasă!

Pune sare cu măsură!
Dacă mănînci des în oraș sau de la companiile de catering, s-ar putea să nu stai tocmai bine la capitolul sare. Alimentele foarte sărate îți cresc tensiunea arteriala, iar printre cele care abundă în clorura de sodiu este supa. Așa că încearcă să o prepari acasă din multe legume și adaugă-i doar cîteva grame de sare marină!

La desert, numai fructe!
Da, e adevărat, fructele trebuie consumate mai ales între mese. Însă nu strică să apelezi la ele în locul prăjiturilor de tip tiramisu sau celor cu multă ciocolată. O porție normală din acestea îți adaugă rapid 1000 de calorii la consumul zilnic. La restaurant, caută in meniu fructele care te ajută să ai o super digestie precum ananasul sau fructele de pădure!

Vizualizări: 713

Comentarii:


Adăugaţi comentariu:

Introduceţi suma ciferelor